Årsmötet kommer att hållas 18 mars

Tyvärr tvingades vi ställa in detta årsmöte. Vi skjuter fram

det tillsvidare. Följ vidare information.

Kretsen håller årsmöte onsdag 18 mars klockan 19.00 på Skälby Kungsgård, huvudbyggnaden.

Efter årsmötesförhandlingar berättar Daniel Cluer om våra yngsta medlemmar Natursnokars verksamhet.

Föreningen och Studiefrämjandet följer de rekommendationer som ges av Folkhälsomyndigheten kring hur smittspridning i samhället ska undvikas. Därför har vi beslutat att genomföra årsmötet:

Vi uppmanar våra ledare och deltagare att stanna hemma och därmed avstå från att delta och inte komma till lokal där verksamhet bedrivs om de under de senaste två veckorna besökt ett riskområde, eller träffat någon som besökt ett riskområde. Alla med symtom i form av feber, hosta, förkylning, luftvägsinfektion, även lindriga, uppmanas att avstå sociala kontakter som riskerar sprida smitta.