Årsmöte 24 mars

Vi bjuder in dig att delta i årsmötet och engagera dig i föreningen, du behövs för kretsens fortsatta arbete! 🙂
Det har blivit dags att utse styrelsen för Kalmarkretsen och diskutera kretsens fortsatta arbete i Kalmar. Varmt välkommen att skicka din anmälan till naturskyddsforeningenkalmar@gmail.com. Mötet kommer att ske digitalt via zoom beroende på Folkhälsomyndighetens aktuella rekommendationer. Adressen är https://zoom.us/j/92005415334. Du hittar dagordningen för mötet genom att klicka på fliken för Program här på hemsidan.
Vi söker fler aktiva till kretsen som är intresserade av att delta på kretsens möten och påverka verksamheten i Kalmar. Du är också varmt välkommen om du har något särskilt intresse som du skulle vilja dela med dig av inom föreningen? Gillar du kanske vandring och blomster? Är intresserad av hållbart skogsbruk eller biologisk mångfald? Vill du fokusera på nyhetsbevakning och politisk påverkan i Kalmar? Kontakta oss via mail eller vår sida på Facebook 🙂

2 thoughts on “Årsmöte 24 mars

• Amanda skickade ut den manuellt till de som anmält sig till årsmötet. Det blev lite miss i kommunikationen hos oss men den kom ut några dagar innan mötet. Dagordningen och inbjudan till mötet skickades ut tidigare än 30 dagar före mötet, dagordningen finns även på hemsidan och i eventet på Facebook. Önskar dig en fin dag! Hälsningar Felicia