Nya krafter till styrelsen och arbetsgrupper

Idag är vi ett glatt och engagerat gäng med massor av idéer, men vi är också ett litet gäng. Vi söker fler som på något sätt vill engagera sig i Naturskyddsföreningens Kalmarkrets. Det finns massor vi både vill och behöver göra för att skapa förändring. Hjälp oss att ställa om till ett hållbart samhälle.

Har du idéer på hur vi kan stödja kampen för natur och miljö här i Kalmar? Är du intresserad av att arrangera någon aktivitet kopplat till detta? Eller på annat sätt bidra med dina tankar och ditt engagemang?

Välkommen att höra av dig till oss via vår mail: naturskyddsforeningenkalmar@gmail.com eller vår Facebooksida: https://www.facebook.com/naturskyddsforeningenKalmarkrets/.

Vi planerar nu för vårt digitala årsmöte eftersom vi valt att ställa in den fysiska träffen på grund av rådande omständigheter. Vi återkommer med information om hur detta möte kommer att gå till här på hemsidan, via Facebook och med ett mailutskick till er som angett er mailadress.